Σετ κατασκευών 58 τεμαχίων, από εύκαμπτο πλαστικό υψηλής ποιότητας, για την κατασκευή δισδιάστατων αλλά και τρισδιάστατων σχημάτων. Ανακαλύψτε με ένα διασκεδαστικό τρόπο τα σχήματα και τη χρηστικότητά τους!
Χρωματιστά φρούτα για ταξινόμηση και μέτρηση που εισάγουν τα παιδιά στις βασικές έννοιες των μαθηματικών με διασκεδαστικό τρόπο. Το σετ περιλαμβάνει 6 διαφορετικά φρούτα (108 τεμάχια συνολικά) σε πλαστική γυάλα αποθήκευσης.
Εξαιρετικά ελαφρύ ψαλίδι, υψηλής ποιότητας, ιδανικό για τα μικρά παιδιά ή για όσους δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν το συμβατό ψαλίδι. Ανοίγει μόνο του χωρίς να απαιτείται πίεση. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί εύκολα με τον αντίχειρα και τα δάχτυλα, απαιτώντας μόνο μια απαλή συμπίεση για τη χρήση. Δεν ασφαλίζει αλλά διατηρείται η δράση του ελατηρίου του. Βοηθάει τα παιδιά που έχουν ανεπαρκή έλεγχο κινήσεων στον αντίχειρα, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων με δυσπραξία ή αντίστοιχα προβλήματα . Ο δείκτης χρησιμοποιείται για την καθοδήγηση των κινήσεων. Περιλαμβάνει λεπίδα από ανοξείδωτο ατσάλι, κόβει με πολύ ευκολία ειδικά το χαρτί και εξασφαλίζει άνετη χρήση.
Ψαλίδι υψηλής ποιότητας, ιδανικό και για μικρά παιδιά, σχεδιασμένο με εκτεταμένο περιθώριο στη μία πλευρά για να δώσει αυξημένη κίνηση και έλεγχο κατά τη διάρκεια της κοπής. Βοηθάει τα παιδιά που έχουν ανεπαρκή έλεγχο κινήσεων στον αντίχειρα, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων με δυσπραξία ή αντίστοιχα προβλήματα . Παρέχει άριστο έλεγχο όλων των κινήσεων κοπής, χρησιμοποιώντας τον αντίχειρα και όλα τα υπόλοιπα δάχτυλα. Ο δείκτης χρησιμοποιείται για την καθοδήγηση των κινήσεων. Περιλαμβάνει λεπίδα από ανοξείδωτο ατσάλι, κόβει με πολύ ευκολία ειδικά το χαρτί και εξασφαλίζει άνετη χρήση.
Ύστερα από δοκιμές και εμπειρία, τα ψαλίδια αυτά είναι ιδανικά για :
1.Άτομα που δεν έχουν ιδιαίτερη δύναμη στο χέρι.
2.Μικρά παιδιά που μπορούν να ανοίξουν και να κλείσουν το ψαλίδι, αλλά παρουσιάζουν σύγχυση στην σωστή τοποθέτηση των δαχτύλων σε αυτό.
3.Άτομα που δυσκολεύονται να κατανοήσουν πού πρέπει να τοποθετήσουν τον αντίχειρά τους ή δεν μπορούν να βάλουν δύναμη.